فروش کشمش صادراتی زرد کارخانه

مشتریان گرامی فروش کشمش صادراتی زرد که از بهترین محصولات منطقه کاشمر و ملکان می باشد با بهترین کیفیت ممتاز در مجموعه تولیدی لعل تاک مستقیم در کارخانه کشمش انجام می شود مشتریان حوزه صادرات کشمش می توانند سفارش خود را از این مجموعه با نازل ترین قیمت تامین کنند.

فروش کشمش صادراتی زرد کارخانه

کشمش زرد صادراتی

کشمش زرد صادراتی

یکی از مهم ترین محصولات صادراتی ایران کشمش زرد یا در واقع همان طلایی می باشد که فروش زیادی در بازارهای جهانی داشته و مهم ترین انواع آن در دو نوع زرد پلویی و زرد قلمی موجود می باشد.

کشمش پلویی طلایی برند صادراتی مناطق ملکان و بناب آذربایجان شرقی و ملایر همدان می باشد که با نام های کشمش گلدن ، انگوری و کالیفرنی شناخته می شود و معمولاً برای تولید این نوع کشمش به رقم انگور سفید تیزاب و دود گوگرد زده و به صورت عمود بر زمین در بارگاه یا بارانداز قرار داده تا خشک شود و در ادامه نیز به صورت فله همراه با چوب و دم در کیسه و گونی به کارخانه برده و فرآوری و بسته بندی می شود.

 

**** کشمش سبز و زرد قلمی نیز به صورت انحصاری در منطقه کاشمر و خلیل آباد خراسان رضوی در مکانی به نام خانه کشمشی با دیوارهای سوراخ دار تولید می شود که معمولاً هر ساله در شهریور ماه باغداران انگورهای پیکامی و عسکری را جمع آوری کرده و بعد از تیزاب زنی آنها را به صورت افقی در بارگاه روی سیم های مفتولی در کنار هم چیده و در ادامه روند تولید برای اینکه  رنگ کشمش کاملاً زرد و طلایی شود تمام فضاهای خانه کشمشی را بسته و به مدت 12 ساعت دود گوگرد داده می شود که این کار به مهارت و تخصص بالایی نیاز دارد.

تمام کارهای مربوط به تولید انواع کشمش زرد در کشور ما به صورت سنتی انجام می شود و فقط مراحل فرآوری آن در کارخانه با دستگاه های سورتینگ لیزری می باشد حال آنکه در کشورهای پیشرفته و تولید کننده اصلی کشمش در دنیا تمام کارهایی که نیاز است کشمش تولید شود همه در کارخانه با دستگاه به صورت مکانیزه انجام و این باعث کاهش ضایعات آن می شود.

فروش کشمش صادراتی زرد کارخانه

فروش کشمش صادراتی زرد کارخانه

واحد تولیدی این مجموعه در مناطق کاشمر و ملکان در زمینه فروش کشمش صادراتی زرد فعالیت دارد که انواع این محصول را با قیمت استثنایی و بهترین گرید ممکن از کارخانه به سرتاسر دنیا صادر می کند لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با واحد فروش کارخانه ارتباط برقرار کنید.

 

**** قیمت فروش کشمش صادراتی زرد کارخانه این مجموعه ( به کیلو ) در تاریخ 99/10/05 عبارت است از :

  1. کشمش زرد پلویی ملکان                      31500 تومان
  2. کشمش زرد قلمی کاشمر                       30000 تومان
محصولات دیگر این مجموعه برای صادرات کشمش سبز ، کشمش تیزابی طلایی و خرمایی ، کشمش پلویی آفتابی و و انواع کشمش مویز بوده که در کارتون های 5 لایه و وزن 10 کیلویی لیبل دار ، خالص و شیرینگ شده بسته بندی و فرستاده می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما