فروش بهترین کشمش آفتابی آبگیری کاشمر

مشتریان گرامی در این مجموعه فروش بهترین کشمش آفتابی آبگیری از تولیدات منطقه کاشمر استان خراسان مستقیم از تولید به مصرف امکان پذیر شده است برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش با بخش فروش کارخانه کشمش ارتباط بگیرید.

فروش بهترین کشمش آفتابی آبگیری کاشمر

کشمش آفتابی کاشمر

کشمش آفتابی آبگیری

از مراکز مهم تولید کشمش در استان خراسان رضوی منطقه کاشمر معروف به ترشیز با 12000 هکتار تاکستان انگوری می باشد که محصولات آن از جمله کشمش سبز و زرد قلمی ، کشمش آفتابی و کشمش مویز هسته دار مشتریان زیادی در بازار داخل و صادرات دارد.

کشمش آفتابی طبیعی یکی از مرغوب ترین کشمش های موجود در بازار که به روش سنتی روی زمین در زیر نور آفتاب خشک می گردد خواص و ارزش غذایی بیشتری نسبت به سایر کشمش ها دارا می باشد زیرا در این صورت ویتامین های بیشتری خواهد داشت و تمام مواد معدنی موجود در کشمش حفظ می شود و از بین نمی رود.

کشمش آفتابی از تولیدات مهم منطقه کاشمر به شمار رفته که در دو نوع هسته دار و بدون هسته و رنگ قهوه ای یافت می شود این مویز ایرانی به لحاظ سطح قند بالا ، تولید صددرصد طبیعی و لاشه گوشتی که دارد طرفداران زیادی دارد این محصول بیشتر از انگور عسکری و پیکامی گرفته می شود. که نوع تمیز و شسته شده آن برای مصارف خوراکی همراه با غذا و تنقلات مورد استفاده قرار می گیرد.

اما اگر این کشمش همراه با چوب و دم و بدون شستشو عرضه شود یا در واقع همان حالت فله ای در کیسه که البته ممکن است سورت شود و چوب آن گرفته شود در این صورت برای مصارفی نظیر تولید الکل ، سرکه و شیره و همچنین خوراک دام و اسب نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

به طور کلی ویژگی های مهم بهترین کشمش آفتابی آبگیری کاشمر شامل موارد زیر می باشد :

  • لاشه گوشتی خوب
  • ظاهری درشت و کشیده
  • تولید ارگانیک و بدون گوگرد و روغن
  • سطح شهد و قند بالا
  • خلوص و بازدهی بالا
  • بدون چوب ، هسته
  • بدون بو
  • نداشتن کشمش ضعیف و پوچ کمتر

بهترین کشمش آفتابی

  فروش بهترین کشمش آفتابی آبگیری کاشمر

یکی از انواع مویز ارزان که در سبد فروش این مجموعه قرار داده شده است کشمش آفتابی آبگیری کاشمر است که مشتریان می توانند برای سفارش با مدیر فروش کارخانه تماس بگیرند و نوع محصول درخواستی خود را اعم از کشمش پوچ و ضعیف ، غوره ، پشت لیزر کشمش طلایی و آفتابی را اعلام کنند تا سفارش این محصولات را در کمترین زمان ممکن آماده و با شرکت های حمل و نقل و باربری ارسال نماید.

این مجموعه بهترین کشمش آفتابی آبگیری کاشمر را به صورت تمیز و پاک شده و یا فله همراه با گرد ، خاک و چوب در بسته بندی کارتون 10 کیلویی و کیسه های 30 کیلویی به مشتریان ارائه می کند. البته در کنار این محصول در این مرکز کشمش آفتابی تاکستان و بوانات فارس قابل عرضه می باشد.

 

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما