فروشنده کشمش پلویی صادراتی ملکان

شهر ملکان از شهرستان های استان آذربایجان می باشد که از تولیدکنندگان اصلی انواع کشمش صادراتی در سطح کشور می باشد. خریداران می توانند جهت خرید انواع کشمش پلویی صادراتی ملکان از طریق بخش فروش مجموعه در این سایت اقدام نمایید در این میان نگاهی هم به بادام زمینی در بازار هم بی اندازیم.

 

فروشنده کشمش پلویی صادراتی ملکان

کشمش پلویی

کشمش محصولی است که از خشک کردن میوه انگور به دست می آید. یکی از انواع کشمش های تولید شده در سطح کشور کشمش پلویی است که خود نیز دارای انواع مختلفی است. کشمش پلویی همراه غذاهای برنجی استفاده می شود و از چاشنی های شیرین و خوشمزه است که طعمی لذیذ و دل چسب به غذا ها می دهد. کشمش پلویی نسبت سایر انواع کشمش های دیگر ظاهری زیبا و طعمی شیرین و خوشمزه دارد.

یکی از محصولات مهم و با کیفیت صادراتی ایران کشمش پلویی است که هر ساله بعد از برداشت انگور در شهرستان های مختلف تولید کننده انگور از جمله شهرستان ملکان فرایند تولید کشمش صورت می گیرد. محصول تولید شده توسط این شهرستان بسیار با کیفیت بوده و به دور از هر گونه آلودگی و با رعایت موازین بهداشتی صورت می گیرد.

فروشنده کشمش پلویی صادراتی ملکان

انواع کشمش

کشمش های تولید شده در سطح کشور دارای انواع مختلفی هستند و این نوع تنوع بستگی به نوع انگور و هم چنین نحوه تولید و خشک کردن انگور دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  1. کشمش طلایی
  2. کشمش تیزآبی
  3. کشمش آفتابی
  4. کشمش سایه آفتاب

 

هر کدام از این نوع کشمش ها با روش های متنوعی تولید می شوند. هم چنین هر کدام دارای رنگ مختص به خود بوده و ظاهر متفاوتی دارند. جهت اطلاع از انواع کشمش ها و قیمت هر کدام می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود در این سایت با همکاران و مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

فروشنده کشمش پلویی صادراتی ملکان

فروشنده کشمش پلویی صادراتی ملکان

همان طور که اشاره شد کشمش از محصولات صادراتی کشور می باشد که سومین محصول صادراتی غیر نفتی کشور محسوب می شود. کشورهای اروپایی و عربی از کشور های وارد کننده کشمش ایرانی هستند که کشور های عربی بیشترین وارد کننده های این نوع محصول می باشند. مجموعه ما با عرضه انواع کشمش پلویی صادراتی با کیفیت و با قیمتی بسیار مناسب یکی از معتبر ترین مراکز عرضه کننده کشمش در سطح کشور می باشد. جهت دسترسی و خرید کشمش به صورت مستقیم و بدون حضور واسطه ها و دلالان از طریق نمایندگان ما در این سایت اقدام نمایید. ایران در زمینه صادرات کشمش دارای رقیبانی مانند آمریکا و ازبکستان می باشد که جهت موفق شدن در این زمینه و توانایی رقابت با آن ها آشنایی با اصول صادرات محصولات ضروری است جالب است که کمی درباره بادام زمینی استانه عمده بیشتر بخوانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما