کارخانه تولید کشمش گلدن صادراتی

خریداران گرامی این مجموعه کارخانه تولید کشمش گلدن صادراتی با برند نمونه در منطقه ملکان آذربایجان با بهترین کیفیت ممکن و قیمت مناسب در اختیار دارد لطفا برای استعلام قیمت با بخش فروش کارخانه تماس بگیرید.

کارخانه تولید کشمش گلدن صادراتی

بهترین کشمش گلدن در ایران

کشمش گلدن صادراتی

کشور ایران با وجود تحریم های ناجوانمردانه و عواقب آن با تلاش و سعی انواع کشمش صادراتی را تولید و عرضه می کند و در بین کشورهای تولید کننده کشمش بعد از امریکا و ترکیه قرار دارد.

مویز ایرانی تولید شده در کشور ایران نسبن به سایر کشورها سرآمد بوده و کیفیت بی نظیری دارد و اگر روابط کشور ما با دنیا در حال عادی بود با توجه به تنوع محصولات و کیفیت بالا می توانستیم بازار انواع کشمش را در دنیا در دست بگیریم ولی باز هم از تلاش دست نکشیده و با تمام سختی محصولات ایرانی را به کشورهای مختلف صادر می کنیم

کشمش گلدن یا پلویی طلایی یکی از محبوب ترین و لوکس ترین محصولات صادراتی ایران محسوب شده که از بهترین تولیدات منطقه ملکان ، بناب و مراغه استان آذربایجان شرقی بوده که بدون هسته ، گوشتی بیضی شکل و شفاف بوده و عمده صادرات آن به کشورهای عربی حوزه خلیج فارس می باشد.

در پروسه تولید کشمش گلدن باغداران ملکانی از مایع تیزاب برای سریع خشک کردن و دود گوگرد برای محافظت از آفات و رنگ طلایی و همچنین بارانداز برای اویزان کردن انگور استفاده می شود و معمولاً این محصول در کارخانه تولید کشمش نیز برای اینکه رنگ طلایی یکدستی بگیرد دوباره در گرمخانه به آن دود گوگرد داده می شود.

کارخانه تولید کشمش

کارخانه تولید کشمش گلدن صادراتی

مجموعه لعل تاک کارخاته تولید کشمش گلدن صادراتی در ملکان در اختیار دارد که مجهز به دستگاه سورتینگ کالر لیزر و با ظرفیت تولید روزانه 22 تن انواع کشمش گلدن و تیزابی را دارد که به صورت دو شفیت و با 80 نفر نیروی انسانی کار را به صورت حرفه ای انجام می دهد و مشتریان زیادی از کشورهای مختلف اعم از ترکیه ، عمان ، اردن ، مالزی ، روسیه ، اوکراین ، سودان ، هند ، افغانستان و پاکستان و عراق دارد.

 

**** برای صادرات کشمش بایستی از محصولات بدون هسته ، با طول عمر و ماندگاری بلند مدت و همچنین ظرفیت و موجودی بالا در طول استفاده شود تا بتوانند نیاز مشتریان را در زمان های مختلف تامین نمایند.

اگر قصد صادرات مویز ارزان دارید و می خواهید که از این مجموعه خرید کنید بایستی با مدیر فروش مجموعه جناب آقای رضا نادری فر ارتباط گرفته تا کلیه کارهای سفارش شما ثبت کرده و مرحله به مرحله کار شما را اعم از ارسال عکس و فیلم و یا نمونه فیزیکی محصول جلو ببرد و یا اینکه زمینه حضور را در کارخانه فراهم کرده تا شما بتواند از نزدیک محصولات را انتخاب و نسبت به خرید خود اقدام کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما