صادرات کشمش تیزابی طلایی کارخانه

مشتریان گرامی در این مجموعه صادرات کشمش تیزابی طلایی کارخانه با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می دهد خریداران می توانند صادرات انواع کشمش را با این مجموعه تجربه کنند.

صادرات کشمش تیزابی طلایی کارخانه

انواع کشمش تیزابی

 کشمش تیزابی طلایی

بهترین و فراوان ترین کشمش صادراتی ایران کشمش تیزابی یا در واقع همان کشمش سلطانا بوده که مهم ترین مراکز تولیدی آن در سطح بسیار وسیع تاکستان قزوین ، ملایر همدان ، بناب و ملکان آذربایجان می باشد که عمده خریداران آن بیشتر کشورهای عربی می باشند.

ماندگاری و تاریخ انقضا طولانی حداکثر تا دو سال و وفور زیاد کشمش تیزابی باعث شده این محصول فاکتورهای مورد نیاز برای مویز ایرانی را به دست آورد لذا تولیدکنندگان مشکلات و دردسرها اعم از گرانی کود ، نرخ کارگر و بارندگی های احتمالی را تحمل کرده تا بتوانند کشمش با کیفیت را تولید و روانه بازار کنند.

 

**** انواع کشمش تیزابی تولید شده در این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:

  1. کشمش تیزابی کهربایی رنگ یا طلایی که در تولید آن مایع تیزاب و دود گوگرد به آن زده شده است.
  2. کشمش تیزابی خرمایی رنگ فاقد دود گوگرد

 

این مجموعه محصولات فوق را در کارخانه کشمش زیر نظر خود در تاکستان قزوین تولید ، فرآوری و برای بازار داخل در کارتون های 9 کیلویی و برای صادرات در کارتون های 5 لایه با وزن 5 ، 10 کیلویی لیبل دار ، خالص و شیرینگ پک  بسته بندی و عرضه می کند.

وجود تاکستان های انگوری زیاد و حساسیت کارخانجات معتبر و مجهز به دستگاه سورتینگ در تاکستان قزوین باعث شده محصولات این منطقه در قیاس با سایر مناطق از نظر کیفیت سرآمد و مناسب برای صادرات باشد اما در صورتی که خریداران قصد سفارش کشمش ارزان قیمت را دارند پیشنهاد می شود که کشمش سایر مناطق مانند ملایر ، ملکان و قوچان را خریداری کنند که از نظر کیفیت پایین تر از کشمش تاکستان بوده و لذا قیمتش ارزان تر می باشد.

صادرات کشمش تیزابی

صادرات کشمش تیزابی طلایی کارخانه

اگر قصد صادرات کشمش تیزابی طلایی را دارید حتماً باید از کارخانه مویز ارزان خرید کنید تا اولاً بر کیفیت و جنس محصول نظارت و کنترل داشته باشید و دوماً قیمت نهایی محصول برای شما ارزانتر خواهد بود و همچنین می توانید نوع بسته بندی را مطابق نظر شرکت تغییر دهید البته اگر بخواهید که لیبل و طرح روی بسته بندی تغییر کند این امکان پذیر است ولی سفارش کلیشه ، آماده سازی کارتون و چاپ آن حدود سه هفته طول می کشد. لذا بایستی از قبل هماهنگی های لازم برای این مورد انجام شود.

این مجموعه به مشتریان صادراتی این امکان را می دهد که بتوانند در محل کارخانه حضور یابند و ضمن بازدید از خط تولید به صورت مستقیم مذاکره و گفتگو انجام شود و در صورت کسب رضایت نسبت به خرید اقدام کنند اگر هم قصد سفارش غیر حضوری داشته باشند بایستی با مدیر فروش کارخانه کشمش ارتباط گیرند تا کلیه کارهای ثبت سفارش و ارسال را انجام دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما