کارخانه تامین کشمش گلدن طلایی

این مجموعه کارخانه تامین کشمش گلدن طلایی با بهترین کیفیت ممکن در منطقه ملکان استان آذربایجان شرقی دارد مشتریانی که قصد صادرات کشمش دارند می توانند برای تامین نیاز خود با بخش فروش کارخانه کشمش در این سایت ارتباط بگیرند.

کارخانه تامین کشمش گلدن طلایی

کشمش گلدن طلایی کارخانه

 تامین کشمش گلدن

کشمش گلدن طلایی بهترین و لوکس ترین کشمش صادراتی ایران بوده که به عناوین دیگری مانند کشمش انگوری ، پلویی زرد ، کالیفرنیایی شناخته می شود همه ساله حجم زیادی از این محصول به کشورهای مختلف صادرمی شود که ارزآوری زیادی را به اقتصاد کشور ترزیق می کند.

در منطقه ملکان و بناب برای تولید کشمش گلدن انگور سفید را به مایع تیزاب و دود گوگرد آغشته می کنند سپس آن را به بارگاه انتقال داده و به صورت عمود بر زمین آویزان می کنند و در ادامه نیز دود گوگرد به انگور می دهند تا کشمش تولید شده رنگ طلایی داشته باشد. البته در خود کارخانه این مجموعه فرایند تولید کشمش گلدن از انگور در زمان کوتاه و به صورت مکانیزه در گرمخانه انجام می شود که قطعاً به بصرفه تر و محصول نهایی با کیفیت تر خواهد بود.

 

پس از تولید مویز ایرانی در کارخانه عملیاتی مانند دم گیری ، شستشو و تمیز کردن ، خشک کردن در گرمخانه ، سورتینگ کالر لیزر برای یکنواختی رنگ و اندازه محصول و بسته بندی شکیل و مستحکم در کارتون های 10 کیلویی خالص ، لیبل دار و شیرینگ شده انجام می شود.

گفتنی است که ظرفیت تولید کشمش گلدن در توابع استان آذربایجان بسیار زیاد بوده لذا در تمام طول سال امکان تامین آن وجود دارد و همچنین مهارت و تجربه تولیدکنندگان این منطقه و ظرفیت فرآوری آن در کارخانجات با حساسیت و دقت بالایی امکان پذیر بوده پس بستر مناسب برای صادرات بدون دردسر را فراهم می کند.

 تامین کشمش طلایی

کارخانه تامین کشمش گلدن طلایی

مهم ترین کشمش صادراتی ایران که طرفداران و مشتریان زیادی در کشورهای مختلف دارد کشمش انگوری یا گلدن طلایی بوده که از نظر کیفیت و مرغوبیت در دنیا منحصر به فرد می باشد و در حال حاضر رقیب جدی در بازارهای جهانی برای این محصول نداریم.

 

این مجموعه کارخانه تامین کشمش گلدن طلایی در منطقه ملکان استان آذربایجان شرقی دارد که ظرفیت تولید ، سورت و بسته بندی روزانه 20 تن کشمش را به صورت دو شیفت داشته و سابقه صادرات مویز ارزان به کشورهای مختلف عربی ، افریقایی و اورپا را دارد.

در مورد بسته بندی کارتون ها در کارخانه که بسیاری از مشتریان صادراتی از مدیر فروش مجموعه می پرسند باید پاسخ داد که هیچ گونه شماره تلفن و آدرسی از کارخانه روی کارتون ها درج نمی شود که این می تواند برای صادرات ایده آل باشد و به نظر مشتری هر طرح و برندی که مورد تایید ایشان است می توان روی کارتون طراحی کرد البته تمام این فرایند از چاپ کلیشه و طراحی کارتون هزینه اش با مجموعه ما است فقط چند روزی طول می کشد تا آماده شود که باید برنامه ریزی شود و از قبل اطلاع داده شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما