مرکز تولید مویز ریش بابا شیراز

این مجموعه مرکز تولید مویز ریش بابا شیراز برای عرضه مستقیم در بازار داخل و صادرات به خارج از کشور با بهترین کیفیت ممکن و قیمت فوق العاده می باشد مشتریان گرامی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با بخش فروش مجموعه تماس بگیرند.

مرکز تولید مویز ریش بابا شیراز

مویز ریش بابا شیراز

مویز ریش بابا شیراز

کشمش مویز یک از محصولات ارگانیک و سالم در حوزه خشکبار بوده که بسیار مقوی و خواص درمانی در زمینه تقویت حافظه و رفع کم خونی داشته و بواسطه تولید طبیعی و خواص آن مصرف زیادی در بین مردم دارد. همچنین کشمش مویز به دلیل اینکه از لخته شدن خون جلوگیری می کند و باعث انبساط رگ ها می شود برای سلامت قلب و عروق بسیار مفید می باشد. مویز دارای آنتی اکسیدان بوده و رادیکال های آزادی را که سبب تخریب و چین و چروک پوست می شوند از بین می برد.

تولید  مویز ایرانی از دیرباز در ایران مرسوم بوده که از مهم ترین مراکز تولید آن می توان به مناطقی از استان فارس نظیر داراب ، دشمن زیاری ، بوانات اشاره کرد که محصولات ارگانیک و طبیعی را بدون هیچ گونه مواد افزودنی در بازار عرضه می کند.

مویز ریش بابا از انگور ریش بابا به دست آمده و در رنگ های قهوه ای روشن ، تیره و حتی سیاه رنگ موجود بوده که با طول حدود 3 سانتی متر ، یک بند انگشت و دارای هسته بوده و در مناطقی از استان فارس در حجم بالا به صورت آفتابی یا سایه خشک بدون افزودن هیچ کود و سمی تولید می شود و در بازار داخل کشور و حتی صادرات به کشورهای مختلف عرضه می شود.

این مرکز برای تامین نیاز مشتریان داخل و صادراتی یک کارگاه تولید و فرآوری انواع مویز و بویژه ریش بابا در کوار شیراز با ظرفیت روزانه 5 تن در اختیار دارد که علاوه بر این محصولات انواع مویز سیاه بیدانه وارداتی نظیر مویز ازبک و افغان را با کیفیت تازه ، امسالی ، درشت و گوشتی برای فروش آماده و عرضه می کند.

تولید مویز ریش بابا

مرکز تولید مویز ریش بابا شیراز

در استان فارس فروشندگان زیادی در زمینه تولید و عرضه مویز ریش بابا شیراز فعالیت دارند که مشتریان گرامی باید تلاش کنند محصولات خود را از مرکز معتبری خریداری کنند که محصول تازه و امسالی ، نرم و گوشتی عرضه کنند. این مجموعه می تواند در این زمینه تامین کننده شما باشد کافی است برای راهنمایی و مشاوره با مدیر فروش مجموعه ارتباط بگیرید.

 

**** این مجموعه خود را به عنوان یک مرکز تولید مویز ریش بابا برای مشتریان مطرح کرده که این مویز ارزان را مستقیم و بدون واسطه از تولید به مصرف از کارگاه تولیدی در شیراز آماده و بسته بندی و ارسال می کند اگر قصد خرید این محصولات را دارید کافی است با مدیر فروش مجموعه آقای رضا نادری فر ارتباط بگیرید تا ایشان راهنمایی لازم را خدمت شما ارائه نماید.

گفتنی است که در سابقه عملکردی این مجموعه انواع مویز تولیدی را علاوه بر فروش در بازار داخل به کشورهای مالزی ، افغانستان ، اتیوپی و عراق صادرات کرده است و شرایط و اصول کار را آشنا بوده و مشتریان می توانند از تجارب این مرکز بهره بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما