شرکت عرضه کشمش تیزابی بسته بندی

این مجموعه شرکت عرضه کشمش تیزابی بسته بندی شده کارخانه با بهترین کیفیت ممکن می باشد مشتریانی که قصد خرید دارند می توانند برای اطلاع از میزان موجودی انبار و قیمت انواع کشمش تیزابی با واحد فروش کارخانه تماس بگیرند.

شرکت عرضه کشمش تیزابی بسته بندی

تولید کشمش تیزابی

 عرضه کشمش تیزابی

کشمش تیزابی به دو نوع تقسیم می شود دانه دار، بیدانه و کشمش تیزابی رنگ های مختلفی دارد که معروفترین آنها دارای رنگ سبز و زرد تشکیل شده است در واقع این کشمش عمده ترین نوع کشمش موجود در بازار است که همواره این محصول در دسترس است. و به عنوان یک محصول صادراتی به بسیاری از کشور های جهان صادر می‌ شود.

 

**** از فواید مهم کشمش تیزابی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. کنترل فشار خون
  2. جلوگیری از استرس
  3. پیشگیری از بروز سرطان
  4. ایجاد حس نشاط و شادابی
  5. تقویت دستگاه گوارش
  6. رفع یبوست
  7. کنترل قند خون برای افراد مبتلا به دیابت
یکی از این روش های تولید کشمش استفاده از تیزاب زنی می باشد. محلول تیزاب که حاوی کربنات پتاسیم ، روغن کشمش و آب می باشد با ایجاد یک لایه بر روی پوست میوه می نشیند و از پوسیدگی و زودتر خراب شدن میوه جلوگیری می کنند. در واقع تیزاب انگورها را در کوتاه ترین زمان تبدیل به کشمش می کند و علاوه بر این به کمک تیزاب کشمش دانه های کشمش درشت با رنگ خوب خواهیم داشت.

روش های دیگر نیز برای تولید کشمش وجود دارد که باعث تولید کشمش با رنگ و ظاهری متفاوت می شود در بین آنها می توان به کشمش آفتابی، کشمش سایه آفتاب و کشمش طلایی اشاره کرد.

گفتنی است که در تولید کشمش تیزابی عوامل زیادی دخیل هستند که تبدیل انگور به کشمش را باغدار انجام می دهد و کارهای شستشو، دمکنی، سورتینگ و بسته بندی در کارخانه کشمش انجام می گیرد.

شرکت کشمش تیزابی

شرکت عرضه کشمش تیزابی بسته بندی

این مجموعه بهترین کشمش تیزابی اعم از نوع گوگردی و خرمایی را در بسته بندی شکیل و مستحکم برای بازار داخل در کارتون های 9 کیلویی که 8.5 کیلو خالص کشمش دارد و برای صادرات در بسته بندی 10 کیلویی خالص و شیرینگ شده عرضه می کند که مشتریان می توانند برای سفارش با مدیر فروش شرکت ارتباط بگیرند.

 

****قیمت عرضه کشمش تیزابی در کارخانه بستگی به عوامل مختلفی دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  1. میزان بارندگی در هر سال و بارش بموقع
  2. قیمت موادی نظیر تیزاب و سموم مجاز
  3. میزان تورم جامعه
  4. منطقه محل تولید
  5. کارمزد کارگر های فصلی یا روز مزد
  6. قیمت روز انگور
  7. نوع بسته بندی
این شرکت برای عرضه بهترین کشمش تیزابی به صورت عمده و جزیی خدمات گسترده ای را به مشتریان ارائه می دهند. کیفیت و کارایی بالای محصول مطمئنا آن را به یک انتخاب ایده آل برای هر مصرف کننده ای تبدیل کرده است و این امر تاثیر زیادی بر بازار فروش می گذارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما